۱۳۹۵ آبان ۱۷, دوشنبه

دکوراسیونی به کالر یخچالی برای تابستان

دکوراسیونی به کالر یخچالی برای فصل گرم


برای رسیدن به دکوراسیونی یخچالی و حجمی مملو از سکوت بهتر می باشد کلیه دیوارهای گوشاگوش از منزل که به اسم اتاق نشیمن اختصاص داده شده است را به طور کلی یخچالی کرده و یک ویترین تزئینی را در کناری از این خانه بگذارید.

وقتی که در طراحی دکوراسیون داخلی منزل از رنگ سفید بهرمندشویم،  در آخر منزلی بسیار شیک را خواهیم داشت که ما در اینجا شما را برای داشتن چنین طراحی زیبایی راهنمایی کرده ایم.


عناصر ساختاری ساختمان
بهره گیری از دکوراسیون سفید رنگ برای این مدل خانه از درب ورودی خانه شروع می شود و این کار  تا تمامی اتاق ها ادامه پیدا می کند. در ابتدا باید ازعناصر ساختاری سفید رنگ در ساختمان، برای تیرها و ستون ها و ... استفاده کرده و در نهایت برای تزئین تمامی اتاق ها و وسایل آنها از رنگ سفید بهره برد.

دکوراسیونی به رنگ سفید, دکوراسیون تابستانی


جلوی درب ورودی
دیوار جلوی درب ورودی را در نظر بگیرید و یک قفسه ای به شکل کلبه را مقابل آن قرار دهید و آن را به رنگ بسیار خاص آبی مایل به خاکستری درآورده و وسایل تزئینی خاص مانند انواع کلاه های سوئدی داخل آن قرار دهید ( این رنگ با دکوراسیون سفید بسیار هماهنگ بوده و جلوه خاصی دارد) .

دکوراسیونی به رنگ سفید, دکوراسیون تابستانی

 

راه پله ها
بین طبقه بالا و پایین خانه ، و دقیقا در کنار راه پله های آن یک میز قرار داده و روی آن را با وسایل بسیار کوچک تزئینی پر کرده و دقت کنید که از رنگ سفید برای این وسایل استفاده شودد و در نهایت هرچه تمام زیبایی رابه این فضا انتقال دهید.

دکوراسیونی به رنگ سفید, دکوراسیون تابستانی




هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر