۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۱, دوشنبه

ساخت تارنمای اینترنتی responsive به خاطر تلفن های همراه پارت اول

طراحی سایت responsive به خاطر موبایل پارت اول

اگر بهینه سازی ساختار سایت به عنوان یک بخش از بدنه مهم استراتژی های شما برای اینترنت مارکتینگ میباشد ، طراحی یک سایت که قابل روئیت در موبایل باشد بسیار پسندیده خواهد بود . امروزه مقدار فروش موبایل در قیاس با فروش سیستم های شخصی و یا لپ تاپ ها پیشی گرفته است همچنین در سال 2014 میزان استفاده از اینترنت از طریق موبایل نسبت به سال های قبل بسیار بیشتر شده است.

به همین علت داشتن پایگاه اینترنتی که به طور کامل و بی هیچ گونه عیب و ایرادی در تلفن های همراه قابل دیدن باشد بسیار کار پسندیده ای خواهد بود . اصلا تعجب نکنید اگر به زودی میزان بازدید از پایگاه اینترنتی شما از طریق تلفن های همراه برابر با تعداد بازدیدهای سایتتان از طریق کامپیوترهای خانگی بود و یا حتی ممکن است در آینده ای نزدیک میزان استفاده از اینترنت از طریق تلفن همراه حتی نسبت به میزان استفاده از اینترنت از طریق سیستم های شخصی بالاتر رود .

تحقیقات نشان دهنده این است که نزدیک به 67 درصد از بازدیدکنندگانی که از طریق موبایل به اینترنت وصل میشوند علاقه زیادی به خرید از این روش نشان میدهند به همین علت شرکت هایی که همیشه رفتاری عاقلانه و منطقی در مقابله با علایق مخاطبین دارند از مدتی قبل اقدام به تغییراتی در پایگاه اینترنتی خود به جهت نمایش بی عیب و نقص در تلفن های همراه داشته و به دنبال ساخت وب سایتی میباشند که در هنگام نمایش در تلفن های همراه هیچ تفاوتی نسبت به نمایش در کامپیوترهای خانگی نداشته باشد. بدین ترتیب میتوانیم به بازاریابی اینترنتیتجارت خود نیز ، کمک شایانی نمائیم ، همچنین میتوانیم در بحث اعتماد سازی نیز موفق تر شویم .

استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه

ساخت سایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر